Essay On Pakistan Day Celebration 23 March In Urdu (200 & 500 Words)

Essay On Pakistan Day Celebration 23 March In Urdu (200 words)

ملک پاکستان کی تاریخ میں 23 مارچ بہت اہم دن ہے۔ یہ دن پاکستان کی قومی یومِ پاکستان کے طور پر منایا جاتا ہے۔ یہ دن پاکستان کے قیام کی یادگار ہے۔ پاکستان کے قیام کا دن 23 مارچ 1940 کے دن ہوا تھا۔ اس دن کی خصوصیت یہ تھی کہ اس دن ہی ہندوستان کے مسلمانوں نے لاہور میں ایک بہت بڑے اجلاس کا انعقاد کیا جس کے دوران انہوں نے اپنے حقوق کی مانگ کی۔ اس اجلاس کو پاکستان کا قرار دینے والی قرارداد کہا جاتا ہے۔

اس دن کو پاکستان میں تقریبات کے ساتھ منایا جاتا ہے۔ یہ دن پاکستانیوں کے لئے فخر کا دن ہے۔ پاکستانیوں کو یہ دن اپنے قومی ہونے کا احساس دلاتا ہے۔ اس دن کو پورے ملک میں ہوائیں اجالیں اور جشنیں منائی جاتی ہیں۔ ہر شہر اور ہر قصبے میں تقریبات کی جاتی ہیں۔ لاہور میں یومِ پاکستان کی تقریبات کی خصوصیت یہ ہے کہ یہاں پر ایک بڑا جشن منایا جاتا ہے۔ لاہور کے موٹی پلازے پر ایک بڑا میلہ لگایا جاتا ہے۔ اس میلے میں لوک سنگیت، میلہ، اور پاکستان کی تاریخ سے متعلق مختلف محفلیں شامل ہوتی ہیں۔

Essay On Pakistan Day Celebration 23 March In Urdu (500 words)

ملک پاکستان کے تاریخ میں 23 مارچ یوم پاکستان کے نام سے خاص اہمیت رکھتا ہے۔ یہ دن قومی احتفال کے طور پر منایا جاتا ہے۔ 23 مارچ 1940 کو لاہور میں مسلم لیگ کی ایک تاریخی اجلاس میں پاکستان کی تخلیق کی منادی کی گئی تھی۔ اس دن کو بادشاہت کے آخری دنوں کی یادگاری کے طور پر بھی منایا جاتا ہے۔

23 مارچ کا دن ملک بھر میں خصوصی طور پر جشنوں کے ساتھ منایا جاتا ہے۔ یہ دن عوام کے لیے خوشی کا موقع ہے۔ شہری باغات، جماعت کی تقریبات، ریلیاں، دفاعی نشریات، میلے، خصوصی تقریبات اور قومی ترانے آموزشی اور تفریحی کاموں کے لیے منعقد کیے جاتے ہیں۔

یوم پاکستان کے احتفالات کا انعقاد پاکستان کے تعلقاتی ممالک میں بھی کرایا جاتا ہے۔ سفارتخانے، قومی تعلقاتی دفاتر اور دوسرے سرکاری اداروں میں احتفالات کرائے جاتے ہیں۔ اس دن کو دنیا بھر کے پاکستانیوں کے لیے عالمی یوم پاکستان کے طور پر منایا جاتا ہے۔

یوم پاکستان کے دن اہمیت اس بات کا ثبوت ہے کہ یہ دن عوام کے دلوں میں بہت خاص مقام رکھتا ہے۔

پاکستان ڈے کی تقریب 23 مارچ کے دن منائی جاتی ہے۔ یہ دن پاکستان کے تاریخ کی بہت اہم تاریخ ہے کیونکہ اس دن ہی پاکستان کا قومی ترانہ تیار کیا گیا تھا اور پاکستان کے قیام کا اعلان بھی اسی دن کیا گیا تھا۔

23 مارچ 1940 کو لاہور میں مسلم لیگ کی اجلاس میں مسلمانوں کا ایک اہم فیصلہ کیا گیا تھا کہ وہ یکجا ہوکر اپنے حقوق کی حفاظت کریں گے۔ اس فیصلے کو پاکستان قرار دینے کے لئے بھی قبول کیا گیا تھا۔ یہ فیصلہ پاکستان کے قیام کے لئے اہم تھا اور پاکستان کی تاریخ میں اس دن کی بہت اہمیت ہے۔

پاکستان ڈے کی تقریب کو پورے ملک میں فخر سے منایا جاتا ہے۔ اس دن کے لئے مختلف تقریبات اور جشنیں منائی جاتی ہیں۔ لوگ اپنے گھروں کو جھنڈوں، بنرز اور

روشنیوں سے سجاتے ہیں۔ مسلم لیگ کے پرزور دعوت پر پورے ملک کے مسلمانوں نے ایک جمعیت بنا کر پاکستان کی تعمیر کی تیاری کی

Related Essays: