Essay On Pakistan In Urdu (200 & 500 Words)

Essay On Pakistan In Urdu (200 words)


پاکستان جنوبی ایشیا کا ایک ممالک ہے۔ یہ دنیا کے چودہویں بڑے ترقی یافتہ ملکوں میں سے ایک ہے۔ پاکستان کے مجموعی رقبے کا تخمینہ 8 لاکھ ہزار مربع کلومیٹر ہے۔ اس کی آبادی کے تخمینہ کی شمولیت ہے جو 220 ملین ہے۔ اس کے مجموعی زمینی حدود کے باوجود، پاکستان کے مختلف علاقوں میں بہت سارے خوبصورت آب و ہوا اور گیاہوں کے امتیازی مناظر پائے جاتے ہیں۔

پاکستان دنیا کے سب سے بڑے مسلم ممالک میں سے ایک ہے اور اس کا رسمی نام “اسلامی جمہوریہ پاکستان” ہے۔ اس کی روایتی نظامی حکومتی شکل جمہوریہ ہے۔ اس کے ملک کی شمولیت میں چھ صوبے، دو عوامی علاقے، ایک ٹیریٹری، اور دو دارالحکومت شامل ہیں۔ اس کے ملک کی اہم ترین شہریں کراچی، لاہور، اسلام آباد، پشاور، والپہر، اور کوئٹہ ہیں۔

پاکستان کی ملی زبان اردو ہے، جو دنیا بھر میں اس کے لوگوں کی عام زبان ہے۔ پاکستان کی ملی ترانہ “پاک سرزمین شاد باد” ہے، جسے قومی ترانہ کے طور پر اعتراف کیا جاتا ہے۔

Essay On Pakistan In Urdu (500 words)


پاکستان ایک خوبصورت ملک ہے جو جنوبی ایشیاء میں واقع ہے۔ اس کے پڑوس میں بھارت، افغانستان، ایران اور چین شامل ہیں۔ پاکستان کا رقبہ 796،095 کلومیٹر ہے اور اس کی آبادی تقریباً 22 کروڑ ہے۔ اس ملک کی زبانیں اردو، انگریزی، پنجابی، سندھی، پشتو، بلوچی، سرائیکی اور کشمیری شامل ہیں۔

پاکستان کی تاریخ میں انڈس ندی، بودھ مت، مغول اور برطانیہ کی حکومتیں شامل ہیں۔ پاکستان ایک اسلامی ملک ہے جو 1947 میں برطانوی راج سے آزادی حاصل کیا۔ اس سے پہلے یہ برطانوی ریاست ہند کا حصہ تھا۔ پاکستان کا دو سرحدی ریاستیں، شمالی پاکستان اور بلوچستان، اور چار صوبے، پنجاب، سندھ، خیبر پختونخواہ اور بلوچستان، سات اتحادیہ دارالحکومت اور دو خود مختار علاقوں سے ملکوں سے مشتمل ہے۔

پاکستان ایک خوبصورت ملک ہے جس میں بہت سے چیزیں دیکھنے کو ملتی ہیں۔ اس کی ساحلی علاقہ جات مانند کراچی، لاہور، اسلام آباد اور پشاور جیسے شہروں کے ساتھ ساتھ پہاڑ، دریا، جنگل اور صحراؤں کی بھی خوبصورت مناظر دیکھنے کو ملتے ہیں۔

Related Essays: