Essay On Allama Iqbal In Urdu (200 & 500 words)

Essay On Allama Iqbal In Urdu 200 words

علامہ اقبال مسلمانان کے عظیم شاعر اور فکری انداز کے مرجع تھے۔ وہ پاکستان کے والدِ مقدس قائدِ اعظم محمد علی جناح کے ایک اعزازی اور قدرتی دوست تھے۔

علامہ اقبال کی شاعری اور فکری خصوصیات مختلف ہیں۔ ان کی شاعری میں عاشقانہ، مذہبی، قومی اور فلسفی مضامین شامل ہیں۔ وہ اردو، فارسی اور عربی زبانوں میں لکھتے تھے۔ ان کے شعر میں دین، محبت، امت، جدوجہد اور علم کے عظیم مفاہیم ہوتے ہیں۔

علامہ اقبال نے اسلامی فلسفے کے بارے میں بھی اہم کتابیں لکھیں۔ ان کی کتاب “بانیِ پاکستان کا خط نامہ” پاکستان تحریک کے لئے اہم ہے۔ انہوں نے ایک اسلامی فکری نظریہ بنایا جس کے تحت دین، سیاسیت اور معاشرتی ترقی کا مشابہ ایک دوسرے کے ساتھ ہوتا ہے۔

علامہ اقبال کا نام دنیا بھر میں شہرت یافتہ ہے۔ وہ ایک بہترین شاعر، فکری اور قوم پرست تھے۔ ان کے شعر اور فکری نظریات نے دنیا بھر میں مسلمانوں کو ایک اسلامی ترقی کی طرف لے جانے میں کامیابی حاصل کی ہے۔

Essay On Allama Iqbal In Urdu 500 words

علامہ اقبال ایک اہم شخصیت ہیں جنہوں نے پاکستان کے تحقیقاتی و علمی خطے میں بہت بڑا کردار ادا کیا۔ وہ ایک شاعر، فلسفی، سیاسی مرتبہ کے حامل تھے جنہوں نے اپنی زندگی کے دوران بہت سے فکری تحریکات میں حصہ لیا۔ ان کی نظریات اور فلسفہ عمران نام کی کتابوں کے ذریعے دنیا بھر میں مشہور ہوئے۔ علامہ اقبال کی شاعری اور غزلوں کی ادائیگی آج بھی قابلِ قدر ہے اور لوگ ان کے شعر کو بہت پسند کرتے ہیں۔

علامہ اقبال کی زندگی کی شروعات سیالکوٹ، پنجاب، برطانوی ہند میں ہوئی۔ ان کا جنم 9 نومبر، 1877 کو ہوا۔ ان کے والد کا نام شیخ نوال کشور ہے اور وہ ایک وکیل تھے۔ علامہ اقبال نے اپنی تعلیمی کاریئر کی شروعات سیالکوٹ کے مسلم اسکول میں کی۔ انہوں نے اپنی زندگی کے دوران لاہور، کراچی اور آلہ آباد جیسے مقامات پر بھی رہا۔

علامہ اقبال نے اپنے زمانے کے سیاسی مسائل پر بھی بہت غور کیا اور ان کی تحریکات کے ذریعے وہ ملک کی آزادی کیلئے مشقت کرتے رہے۔ انہوں نے عظیم قومی نظریات اور انقلابی ماہیت کے فکری نظامات کی تشکیل دی۔

Related Essays: